اگر دستگاه من توسط اپراتور قفل باشد، چه کاری می توانم انجام دهم؟

اگر دستگاه من توسط اپراتور قفل باشد، چه کاری می توانم انجام دهم؟

 

 

اگر دستگاه خود را از طریق یک ارائه دهنده شبکه تلفن همراه یا شرکت مخابراتی خریداری کرده اید، ممکن است دستگاه شما توسط اپراتور قفل شده باشد. این بدان معناست که ارائه دهنده شما محدودیت هایی را بر روی دستگاه شما اعمال کرده است که توانایی شما را برای اتصال به شبکه های دیگر محدود می کند.
اگر دستگاهتان در شبکه یا شرکت مخابراتی قفل باشد، نمی‌توانید eSIM نصب کنید. اگر می‌خواهید از eSIM استفاده کنید، لطفاً با ارائه‌دهنده شبکه تلفن همراه یا شرکت مخابراتی خود تماس بگیرید تا قفل دستگاه خود را باز کند.
اگر قفل دستگاه شما اخیراً باز شده است، ممکن است شرکت مخابراتی شما به عنوان یک اقدام احتیاطی امنیتی، پشتیبانی eSIM را برای مدتی غیرفعال کرده باشد. در این موارد، لطفاً با ارائه دهنده شبکه تلفن همراه یا شرکت مخابراتی خود تماس بگیرید تا تنظیمات امنیتی دستگاه را لغو کند.

نظر بدهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *