اگر نتوانم eSIM را در Samsung Galaxy S22 حذف کنم، چه کار کنم؟

اگر نتوانم Airalo eSIM را در Samsung Galaxy S22 حذف کنم، چه کار کنم؟
 
برخی از کاربران Samsung Galaxy S22 مشکل شناخته شده ای را گزارش کرده اند که در آن نمی توانند نمایه eSIM را از دستگاه خود حذف کنند یا مدیر سیم کارت به دلیل یک اشکال نرم افزاری بارگیری نمی شود. اما جای نگرانی نیست . راه‌حل‌هایی برای کمک به مدیریت سیم‌کارت‌های الکترونیکی‌تان تا زمانی که به‌روزرسانی نرم‌افزاری از سامسونگ برای رفع مشکل منتشر شود، در دسترس هستند. به روز رسانی نرم افزار را بررسی کنید. اگر به روز رسانی در دسترس است، لطفا آن را دانلود و نصب کنید.

 

1-به قسمت Settings بروید.
2-در قسمت پایینتر Software update  را بزنید.
3-آن را دانلود و نصب کنید.
 
 

حذف یا افزودن سیم کارت فیزیکی. این کار مدیر سیم کارت را مجبور به بارگیری مجدد می کند.

 

 
1- پین حذف سیم کارت را در سوراخ قرار دهید تا سینی آزاد شود.
2-پین سیم را به آرامی از شکاف سینی بیرون بکشید.
3-مطمئن شوید که یک سیم کارت فیزیکی در سینی است.
4-سینی را دوباره در شکاف گوشی قرار دهید.

 

دستگاه خود را مجددا راه اندازی کنید. یک راه اندازی مجدد ساده می تواند مشکلات فنی را حل کند.

 

 
1-کلید کناری گوشی و دکمه کاهش صدا را به طور همزمان فشار داده و نگه دارید.
2-دکمه Restart ضربه بزنید.
3-دوباره روی گزینه Restart ضربه بزنید.

 

تنظیمات شبکه را Reset کنید. با این کار تمام تنظیمات شبکه از جمله Wi-Fi، داده تلفن همراه و بلوتوث بازنشانی می‌شود.

 

 
1-به قسمت Settings بروید.
2- به پایین بیایید و روی General management کلیک کنید
3-روی Reset کلیک کنید.
4-روی Reset network settings کلیک کنید.
5-روی Reset settings کنید.
بعد از انجام صحیح تمام مراحل بالا eSIm  شما باید با موفقیت متصل شود.
در صورت نیاز به پشتیبانی بیشتر لطفا با تیم ما در ارتباط باشید.

نظر بدهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *