سیمکارت مسافرتی  (Global) جهانی چیست؟

سیمکارت مسافرتی (Global) جهانی چیست؟

 

Global eSIM به کاربران این امکان را می‌دهد تا با اتصال به اینترنت با تماس‌ و پیامک‌ با دوستان، خانواده و همکاران در سراسر جهان در ارتباط باشند. این سیمکارت مسافرتی همچنین اتصال جهانی فوری و مقرون به صرفه را برای مسافران در هر زمان و هر کجا که به آن نیاز داشته باشند فراهم می کند. این مقاله اطلاعات ضروری را برای در ارتباط ماندن با سیمکارت مسافرتی در زمانی که خارج از کشور هستید بیان می‌کند.

 

آیا با شماره تلفن همراه است؟

بله، با شماره تلفن همراه است. هر Global eSIM شامل یک شماره تلفن بین‌المللی مستقر در اتریش است. افزودن کد کشور مناسب هنگام اشتراک‌گذاری شماره تلفن eSIM، ارتباط یکپارچه را تضمین می‌کند. کد کشور اتریش +43 است و باید برای همه تماس‌ها و پیام‌های دریافتی، چه محلی و چه بین‌المللی، درج شود.

 

آیا می توانم تماس تلفنی برقرار کنم؟

 

بله، می توانید تماس تلفنی برقرار کرده و دریافت کنید. هنگام برقراری تماس با استفاده از Discover+ Global eSIM، کاربران باید مطمئن شوند که شماره شماره گیری شده با کد کشور صحیح شروع می شود. برای مثال، اگر کاربری در ژاپن است و می‌خواهد با فردی در فیلیپین تماس بگیرد، باید قبل از شماره‌گیری، شماره گیرنده را با کد کشور فیلیپین (+63) پیشوند کند. عدم انجام این کار ممکن است منجر به تلاش های ناموفق برای تماس شود.

 

آیا می توانم پیامک ارسال کنم؟

 

بله، می توانید پیام های متنی (SMS) ارسال و دریافت کنید. هنگام ارسال پیامک با Global eSIM، شروع شماره تلفن گیرنده با کد کشور مربوطه ضروری است. این مرحله تحویل موفقیت آمیز پیامک ها را تضمین می کند. اگر این کار را انجام ندهید ممکن است پیام ها ارسال نشود.

 

آیا می توانم یک بسته شارژ خریداری کنم؟

 

بله، می توانید شارژ برای سیم کارت بخرید. بسته های اینترنت، تماس و پیامک در دسترس هستند، اما به تنهایی برای اینترنت ، تماس یا پیامک، شارژ جداگانه ارائه نمی شود. دریافت پیامک های ورودی (SMS) از موجودی پیامک موجود کسر نخواهد شد. اگر دقیقه تماس باقی مانده کاربر به صفر برسد، تماس های دریافتی دریافت نمی شود. علاوه بر این، تماس‌هایی که در چند ثانیه طول می‌کشند تا یک دقیقه کامل گرد می‌شوند.

 

آیا محدودیتی در کشور وجود دارد؟

 

می‌توانید فهرست کشورهای پشتیبانی‌شده را در صفحه اطلاعات محصول Global eSIM بررسی کنید.

 

آیا این روی همه دستگاه‌های سازگار با eSIM کار می‌کند؟

Global eSIM بر روی هر دستگاهی که از eSIM پشتیبانی می‌کند و قفل آن از شبکه باز است، یکپارچه عمل می‌کند.

 

اگر سؤالی دارید، لطفاً با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید، و ما خوشحال خواهیم شد که به شما کمک کنیم!

نظر بدهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *