چگونه می توانم eSIM را در iPhone یا iPad در ترکیه فعال کنم؟

برخی از آیفون‌ها و آی‌پدهای خریداری‌شده در ترکیه به‌طور پیش‌فرض غیرفعال شده‌اند. اگر بعد از ۲۳ ژوئن ۲۰۲۰ دستگاه خود را خریداری و فعال کرده باشید، eSIM شما پس از راه‌اندازی فعال می‌شود و نیازی به پیروی از این دستورالعمل‌ها ندارید. اگر eSIM را فعال ندارید، با شرکت مخابراتی تلفن همراه خود تماس بگیرید. دستورالعمل‌های زیر به شما کمک می‌کند eSIM خود را برای دستگاه‌هایی که قبل از ۲۳ ژوئن ۲۰۲۰ خریداری شده‌اند فعال کنید. برای تکمیل مراحل زیر باید دستگاه خود را بازنشانی کنید، بنابراین قبل از ادامه، یک نسخه پشتیبان ایجاد کنید.

از دستگاه خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. سپس مطمئن شوید که به آخرین iOS یا iPadOS به روز شده است.
روی Settings > General > Transfer or Reset کلیک کنید 
روی  Erase All Content and Settings کلیک کنید 
هنگامی که از شما خواسته شد، رمز عبور یا رمز عبور Apple ID خود را وارد کنید. سپس تأیید کنید که می خواهید دستگاه خود را پاک کنید.
پس از اتمام پاک کردن، iPhone یا iPad خود را از نسخه پشتیبان خود بازیابی کنید.
پس از انجام این کار، اکنون می توانید eSIM را در iPhone یا iPad خود راه اندازی کنید. علاوه بر این، لطفاً توجه داشته باشید که طبق مقررات محلی ترکیه، برای استفاده از خدمات داده رومینگ به مدت 91 روز (انباشته) یا بیشتر در هر دوره 120 روزه، IMEI دستگاه باید در ثبت هویت تجهیزات مرکزی ترکیه ثبت شود. ما به شما توصیه می کنیم برای اطلاعات بیشتر با CEIR تماس بگیرید. اگر سوالی دارید، لطفا با کانال های پشتیبانی ما تماس بگیرید. منبع: https://support.apple.com/en-us/HT211023

نظر بدهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *