من با پیام خطای «عدم تکمیل پلن سیم کارت از این اپراتور » روبرو شدم.
پیام خطای Unable to Complete Cellular Plan Change مربوط به خرابی نصب است که می تواند ناشی از عوامل مختلفی به شرح زیر باشد:
-
eSim های زیادی روی دستگاه نصب شدهاند. دستگاههای سازگاربا eSIM به شما امکان نصب چندین سیمکارت eSim را میدهند، اما بسته به مدل دستگاه، تعداد سیمکارتهایی که میتوانید همزمان فعال داشته باشید ممکن است متفاوت باشد. برای مثال، گوشی های iphone میتوانند از 5 تا 10 سیمکارت الکترونیکی بسته به فضای ذخیرهسازی دستگاه ذخیره کنند.
اگر مطمئن شدید که فضای ذخیره سازی eSIM دستگاه خود را به حداکثر رسانده اید. میتوانید سیمکارتهای قدیمی eSim خود را در دستگاه حذف کنید. ممکن است دستورالعملهای نحوه حذف سیمکارتهای الکترونیکی را در اینجا ببینید: چگونه میتوانم یک سیمکارت الکترونیکی را از دستگاهم حذف کنم؟
-
Cellular/Mobile dataدر تنظیمات دستگاه غیرفعال است.
-
تلاش برای نصب eSim که قبلاً نصب شده است: ا کثر سیمکارتهای الکترونیکی (eSim ها) فقط یک بار میتوانند نصب شوند.
با رفتن به Settings > General> About>برای یافتن ICCID می توانید بررسی کنید که eSIM روی دستگاه شما نصب شده است یا نه (این یک عدد 20 رقمی است که با 89XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX شروع می شود و با یک عدد اضافی تصادفی ختم می شود).
اگر تأیید میکنید که ICCID نصب شده است، ممکن است چند تنظیمات برای اتصال انجام دهید. لطفاً برای همه جزئیات به صفحه نصب eSIM خود مراجعه کنید.
-
اتصال ضعیف هنگام تلاش برای نصب eSIM. این معمولاً هنگام استفاده از وای فای کشتی یا وای فای عمومی اتفاق می افتد. اگر مشکل همچنان ادامه داشت، لطفا با پشتیبانی تماس بگیرید.
نظر بدهید
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *