من نمی توانم کد QR خود را اسکن کنم

من نمی توانم کد QR خود را اسکن کنم

اگر نمی توانید کد QR ارائه شده را اسکن کنید، اگر دستگاه Android دارید، می توانید eSIM را با وارد کردن دستی جزئیات نصب eSIM نصب کنید. برای دستگاه‌های iOS، می‌توانید روش Direct را برای نصب eSIM در همان دستگاه یا روش دستی انتخاب کنید. همچنین می توانید با دنبال کردن مراحل زیر به نصب eSIM به صورت دستی ادامه دهید:

 

در iOS:
1-به تنظیمات دستگاه خود بروید
2-به Cellular/Mobile بروید
3- Cellular/Mobile Planرا اضافه کنید
Enter Details Manually-4 را انتخاب کنید. از شما خواسته می شود که وارد کنید:
-آدرس SM-DP+
-کد فعال سازی
-کد تایید (در صورت موجود بودن)

 

eSIM-6 خود را در  Cellular/Mobile Plan روشن کنید
eSIM-7 خود را برای Cellular/Mobile data انتخاب کنید
8-رومینگ داده را فعال کنید (لطفاً خط اصلی خود را خاموش کنید تا از هزینه رومینگ از طرف ارائه دهنده شرکت مخابراتی خود در خارج از کشور جلوگیری کنید)
9-در صورت نیاز یک APN (نام نقطه دسترسی) روی دستگاه خود تنظیم کنید. اگر تنظیمات APN برای eSIM شما مورد نیاز است، می‌توانید جزئیات APN را در جزئیات نصب eSIM بیابید.

 

 

در اندروید:
1-به تنظیمات دستگاه خود بروید
2-روی Network & Internet ضربه بزنید
-3روی آیکون  Add در کنار  Mobile Networkضربه بزنید
-4وقتی از شما پرسیده شد «سیم کارت ندارید؟» روی Next ضربه بزنید.
-5روی Enter Code Manually ضربه بزنید. از شما خواسته می شود اطلاعات کد QR (SM-DP+Adress) موجود در برگه نصب دستی در صفحه نصب eSIM خود را وارد کنید.
eSIM-6 خود را در  Mobile Network   همراه روشن کنید
Mobile data-7را فعال کنید
Data Roaming-8را فعال کنید (لطفاً خط اصلی خود را خاموش کنید تا از هزینه رومینگ از طرف ارائه دهنده شرکت مخابراتی خود در خارج از کشور جلوگیری کنید)
-9در صورت نیاز یک APN (access point name) روی دستگاه خود تنظیم کنید. اگر تنظیمات APN برای eSIM شما مورد نیاز است، می‌توانید جزئیات APN را در جزئیات نصب eSIM بیابید.
اگر سوالی دارید، لطفا با پشتیبانی تماس بگیرید.

نظر بدهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *