سازگاری یک دستگاه با eSIM بستگی به این دارد که آیا سازنده یک eSIM را در دستگاه های خود گنجانده باشد یا خیر. به همین دلیل است که ما لیستی از دستگاه های سازگار با eSIM را برای بررسی راحتتر داریم.
در برخی کشورها و مناطق، ممکن است مدل هایی بدون قابلیت eSIM عرضه شوند. یا ممکن است شرکت مخابراتی که دستگاه خود را از آن خریداری کردهاید، ویژگی eSIM را فعال نکرده باشد.
برای بررسی اینکه آیا دستگاه iOS شما از فناوری eSIM پشتیبانی می کند، مراحل زیر را دنبال کنید. لطفاً به یاد داشته باشید که این مراحل ممکن است برای دستگاه شما اعمال شود یا نباشد. بهترین راه برای تأیید قابلیت eSIM هنوز از طریق سازنده دستگاه، فروشنده یا شرکت مخابراتی اصلی شما است.
برای iPhone
- Settings را باز کنید و روی General کلیک کنید
- روی About کلیک کنید
- روی Model Number انگشتتان را نگه دارید تا به کد AXXXX تبدیل شود
- مطمئن شوید که گوشی شما از منطقه چین نباشد می توانید از دستورالعمل اینجا استفاده کنید
- اگر شماره مدل با هیچ یک از دستگاه های چین، هنگ کنگ و ماکائو مطابقت ندارد، دستگاه شما باید با eSIM سازگار باشد. در مرحله بعد، با دنبال کردن مراحل زیر متوجه شوید که آیا آیفون شما توسط اپراتور قفل شده است یا قفل آن باز است.
- Settings را باز کنید و روی General کلیک کنید
- روی About کلیک کنید
- Carrier Lock باید روی No SIM restrictions باشد
بررسی esim برای iPad
- Settings را باز کنید و روی General کلیک کنید
- روی About کلیک کنید
- روی Model Number انگشتتان را نگه دارید تا به کد AXXXX تبدیل شود
- مطمئن شوید که گوشی شما از منطقه چین نباشد می توانید از دستورالعمل اینجا استفاده کنید
اگر شماره مدل با هیچ یک از انواع سرزمین اصلی چین، هنگ کنگ و ماکائو مطابقت ندارد، دستگاه شما تا زمانی که از عملکرد تلفن همراه پشتیبانی می کند باید با eSIM سازگار باشد.
به یاد داشته باشید که اگر هنوز مطمئن نیستید برای تأیید قابلیت eSIM با سازنده دستگاه، فروشنده یا شرکت مخابراتی اصلی خود تماس بگیرید.
برای دستگاه های اندروید دیگر
- *#06# را در قسمت تماس گوشی وارد کرده و دکمه تماس را بزنید
- اگر دستگاه شما قابلیت esim را داشته باشد می بایست یک کد EID خاص داشته باشد
- همچنین دستگاه شما نباید قفل اپراتوری داشته باشد برای مطمئن شدن مراحل زیر را دنبال کنید
- سیم کارت را از تلفن خود خارج کنید
- یک سیم کارت دیگر از اپراتور دیگر وارد ان کنید
- حالا باید ببینید که نام اپراتور در بالای تلفن تغییر می کند
- سپس یک تماس بگیرید اگر مشکلی نبود یعنی دستگاه شما قفل اپراتور ندارد .
نظر بدهید
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *